infonews
infonews

نمايندگي تعميرات پكيج در كرج

دلايل خرابي پكيج تك مبدل

قطعاتي را در پكيج تك مبدل قرار داده اند و هدفشان پايين آوردن آلات متحركه در پكيج مي باشد يعني توليد كننده و طراح بر اين باور رسيده اند كه آلات متحركه و پيچيده ساختن پكيج استهلاك و هزينه هايي نيز در بردارد، هم  براي توليد كننده و هم براي مصرف كننده. در نتيجه قطعات را تا جايي كه امكان دارد حذف كرده است، به عبارتي قطعات و آلات متحركه را حذف كرده اند. در بخش مصرفي و گرمايشي يك مبدل قرار داده اند و براي بخش گردش آب يك پمپ و يك شير گاز و برد. نمايندگي بوتان در كرج در نتيجه عمده و اساس قطعات يك پكيج تك مبدل شامل پمپ، برد، شير گاز و مبدل البته فن در دو مبدل و تك مبدل مشترك است.

 

پكيج هايي كه در بازار موجود هستند بسته به ارزه و تقاضا توسط مشتري بيشتر عرضه مي شود اگر برندي ضعيف باشد تقاضا نسبت به آن پكيج كمتر مي شود.

 

دلايل خرابي پكيج دو مبدل

در اين نوع پكيج طراحان دو مبدل را ازهم جدا كرده اند، به عنوان مثال اگر سيكل گرمايشي شما خراب شود ديگر نيازي به تعويض كل مبدل نيست زيرا مبدل ها از هم جدا هستند.  براي اينكه بتوانند از اين دو مبدل جواب بگيرند آلات و قطعات متحركه به دستگاه اضافه كرده اند از جمله موتور محركه كيت سه حالته و خود مبدل ثانويه.

 اين آلات متحركه چون در آب حركت مي كند رسوب مي گيرند و احتمال خرابي در آن ها بيشتر است. در پكيج ها دو مبدله به دليل وجود آلات متحركه بيشتر نسبت به تك مبدله ها  احتمال اصطكاك در بين  قطعات شان وجود دارد به همين دليل زماني كه خرابي در دستگاه بوجود آيد هزينه بر است. پس به طور كلي از نظر پرداخت هزينه ها تك مبدل با دو مبدل هيچ تفاوتي نمي كند .

 

مزيت پكيج تك مبدل

نمايندگي تاچي در كرج از مهم ترين مزيت پكيج هاي تك مبدل كم بودن آلات متحركه در دستگاه مي باشد. براي جلوگيري از خرابي پكيج هاي تك مبدله حتما از پي فسفات و محافظ برق بايد استفاده شود زيرا مبدل اين پكيج ها به دليل اينكه دو مبدل در يك پك توليد شده است در صورتي كه مبدل گرمايشي و مصرفي هر كدام از اين ها خراب شوند شما مجبوريد اون يكي مبدل سالم را هم عوض كنيد به همين دليل تعويض دو مبدل يكم هزينه بر است . هزينه تعمير آن بيشتر از هزينه تعمير پكيج دو مبدله هاست.

 

به همين دليل اگر بخواهيم درست از يك مبدل استفاده كنيم و از يك دستگاه پكيجي كه تك مبدل است به نحو احسنت استفاده كنيم و راندمان بازدهي عمر قطعه را بالا ببريم زيرا هر قطعه يك عمري دارد ازجمله ان تي سي ها فرشر حد، در نتيجه بايد بدانيم كه با چه روش هايي مي توان راندمان و عمر پكيج را بيشتر كرد.

 

اين مبدل در دماي 600 تا 700 آب گرمايشي را به ما مي دهد براي بالا بردن راندمان آن كافي از رسوب گير هاي اورجينال استفاده كنيم و از وارد شدن رسوب به داخل مبدل جلوگيري كنيم اين كار باعث مي شود در مدت زمان بيشتري نياز به اسيد شويي داشته باشيد و قتي نياز به اسيد شويي زياد تري شد مثلا در 5سال يا 7سال يا 8سال ما دو الي سه بار اسيد شويي كرده ايم پس قطعا عمر مبدل ما بالا رفته است اما اگر  تك مبدل را در يك سال با وجود اينكه رسوب گيري برايش تعبيه نكرده ايد اگر بخواهيد در يك سال سه الي چهار بار اسيد شويي كنيد شما مبدل را مرخص كرده ايد زيرا فين هايي درون مبدل وجود دارد كه اون فين ها توسط اسيد  صاف مي شود و ديگر تبادلي اتفاق نمي افتد و بازه تبادل و بازه انرژي را كمتر مي كند و مجبور به تعويض مبدل مي شويم.

هزينه تعمير پكيج هاي تك مبدل و دو مبدل

در دو مبدل ها چون قطعات خورد شده در صورتي خرابي، مجبور به تعويض تك تك قطعات مي شود اما در تك مبدل يك قطعه را كلي عوض مي كنيد پس در نتيجه در پرداخت هزينه تفاوتي باهم ندارند .

نمايندگي پكيج در كرج پكيج هاي تك مبدل و دو مبدل در سال نيازمند پرداخت هزينه اي براي تعمير و نگهداري هستند. اگر پلي فسفات و رسوب گير ها را در داخل پكيج ها استفاده كنيم از ميزان خرابي مبدل و آلات متحركه جلوگيري كنيم راندمان و عمر دستگاه بيشتر مي شود و در متيجه هزينه كمتري بابت تعمير و سرويس پكيج ها پرداخت مي شود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۹:۵۲ ] [ puriaaa ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی