infonews
infonews

نمايندگي  پكيج در كرج  ملارد

 

چگونه پكيج و آبگرمكن را تعمير و سرويس كنيم ؟

  1. تعمير منبع انبساط پكيج: منبع انبساط پكيج از مهم ترين قسمت هاي پكيج است كه اگر به اندازه كافي باد نداشته باشد، پكيج پكيج زود تر از موعد مستهلك ميشود. براي اين كه فشار باد داخل منبع انبساط پكيج را چك كنيد كافي است يك گيج باد را روي والف منبع انبساط پكيج بگذاريد و درجه باد را نگاه كنيد. به طور كلي اين درجه بايد بين 0.7 بار تا يك بار باشد.دقت كنيد كه فشار باد را بايد زماني اندازه بگيريد كه آب داخل مدار خالي شده باشد. در غير اين صورت، فشاري كه توسط گيج باد نشان داده ميشود، فشار آب داخل مدار است.
  2. تعمير مبدل پكيج: تميز كردن مبدل اصلي (مبدل اوليه) براي تميز كردن مبدل اصلي پكيج كافي است پيچ هاي محفظه احتراق را باز كنيد تا بتوانيد فين هاي مبدل اصلي را مشاهده كنيد. حالا روي برنر را با يك روزنامه بپوشانيد و مبدل اصلي را با فرچه تميز نماييد.توجه كنيد: نيازي نيست كه براي هر تعمير، مبدل ها را اسيدشويي نماييد. اسيدشويي باعث كوتاهي عمر پكيج ميشود. زيرا اسيد، با وجود از بين بردن لايه هاي رسوب، مبدل اصلي كه از جنس مس است را نيز ميخورد و بعد از چند مرتبه اسيدشويي، مبدل سوراخ ميشود.
  3. تعمير مشعل پكيج: تميز كردن مشعل با يك دمنده باد (بلوئر) داخل مشعل را تميز كنيد تا خاك از محفظه احتراق خارج شود. ميتوانيد قبل از اين كار با يك ژيگلور اين منطقه را تميز كنيد. حتي براي تعمير كامل ميتوانيد يك اسپري خشك ناهيد بخريد و با شدت داخل محفظه (زماني كه پكيج كاملا خاموش است) اسپري كنيد. سپس صبر كنيد تا محفظه خشك شود. البته تميز كردن محفظه احتراق پكيج با همان دمنده نيز كفايت ميكند.
  4. تعمير الكترود پكيج: تميز كردن الكترود يون و جرقه زن پكيج براي تميز كردن الكترود يون و جرقه كافيست از يك سمباده نسبتا نرم استفاده كنيد. سمباده را چند مرتبه روي الكترود بماليد تا يك لايه از الكترود را بردارد. سپس با يك دستمال مرطوب، يون و جرقه زن را تميز كنيد. كار هاي ديگري كه بايد در اين مرحله انجام دهيد عبارتند از:1-بررسي كنيد كه چيني دور الكترود يون و جرقه تميز سالم باشد و ترك نخورده باشد.2-فاصله سر جرقه زن و برنر را به اندازه كافي تنظيم نماييد.3- بررسي كنيد كه الكترود يون و جرقه زن به درستي به كابل خود متصل شده اند و به جايي از بدنه اتصال نداشته باشند.
  5. تعمير فن پكيج: تعمير مجموعه فن و پرشر پكيج در اين قسمت بايد مطمئن شويد كه فن پكيج تميز باشد و جرم نگرفته باشد. چند راه براي تعمير فن وجود دارد. يكي از آن ها باز كردن كامل فن و شستن آن با آب است. اما اگر وقت باز كردن فن را نداريد و دنبال راه حل راحت تر و سريع تري ميگرديد يك اسپري WD-40 خريداري نماييد. اين اسپري هم به طور كامل منطقه فن را تميز ميكند و هم به دليل چرب بودنش، باعث روانكاوي فن ميگردد. كافيست اسپري را داخل بلبرينگ ها و شافت فن تزريق كنيد.بعضي مواقع، فن نياز به روغن كاري دارد. براي روغن كاري فن كافيست از روغن ياتاقان كولر يا روغن چرخ خساطي استفاده نماييد. توجه كنيد كه روغن را فقط داخل بلبرينگ ها بريزيد و همزمان پره فن را بچرخانيد تا به خوبي روغن كاري انجام گيرد.سپس با اسپري خود، داخل لوله ونتوري را تميز كنيد.
  6. تعمير دودكش پكيج: بازديد دودكش در اين مرحله بايد مانند يك پزشك، دودكش پكيج را متلاشي كنيد و مجددا نصب نماييد. با گذشت زمان، دودكش پكيج دچار خوردگي ميشود و نياز به تعويض پيدا ميكند. بايد با دقت فراوان به دودكش نگاه كنيد و مطمئن شويد جايي ترك نداشته باشد. اين يكي از مهم ترين قسمت هاي تعمير و نگهداري پكيج است چرا كه خرابي دودكش هر ساله جان بسياري از هموطنان را ميگيرد و يك دليل آن، سهل انگاري است.بعد از تعويض قطعات دودكش و اطمينان از سالم بودن، دودكش پكيج را نصب كنيد. به بالاي پشت بام برويد و مطمئن شويد كه كلاهك دودكش وجود دارد. بعد از راه اندازي پكيج مجددا به بالا برويد و مطمئن شويد كه دود حاصل از احتراق، به بيرون هدايت ميشود.
  7. تعمير پمپ پكيج: تميز نمودن پمپ پكيج پمپ پكيج را ميتوانيد با يك آچار آلن شماره 4 در پكيج بوتان و آلن شماره 5 در پكيج هاي باز نماييد. بعد از باز كردن پمپ، روتور را بيرون بكشيد و داخل پره هاي آن را تميز كنيد. سپس براي روانكاوي و تميز شدن بيشتر پمپ، داخل شافت مايع ظرفشويي بريزيد و روتور را بچرخانيد.حالا واشر پمپ را در جاي خود قرار دهيد و پيچ هاي پمپ را به صورت ضربدري محكم ببنديد.
  8. تعمير برد پكيج: تعمير پكيج در ملارد ، در مركز  نمايندگي بردهاي الكترونيكي به وسيله متخصصان و تعميركاران آموزش ديده در كارگاهي مجهز انجام ميگردد.مركز تعميرات بردهاي الكترونيكي سالهاست كه در زمينهٔ تعمير انواع بردهاي الكترونيك ازجمله پكيج در برندهاي مختلف از جمله تعمير برد پكيج ديواري فعاليت ميكند همانطور كه ميدانيد يكي از بزرگترين شركتهاي توليدكننده پكيج ميباشد.
  9. راه اندازي پكيج: شير پر كن را باز كنيد تا فشار داخل مدار به يك تا يك و نيم بار برسد. همه اتصالات را چك كنيد تا جايي نشتي نداشته باشد. اگر جايي نشتي ديديد دوباره فشار مدار را به صفر برسانيد و اتصالات را محكم كنيد تا نشتي از ميان برود.سپس شير گاز را باز كنيد و با يك مخلوط آب و مايع ظرفشويي و يك ابر، تمام اتصالات گاز را از نظر نشتي بررسي نماييد. اين قسمت نيز از مهمترين قسمت هاي تعمير است. اگر بوي گاز ميشنويد يا حتي يك درصد احتمال نشتي گاز ميدهيد حتما به نمايندگي پكيج بوتان ملارديا نمايندگي پكيج تعميركاران پكيج اطلاع دهيد تا يك تعميركار مجاز براي بازديد از محل اعزام شود. اين قسمت حساس است و ممكن است با جان خود و عزيزانتان بازي كنيد.
  10. روشن كردن پكيج:پكيج را به برق متصل كنيد. پكيج را روي حداكثر گرماي شوفاژ قرار دهيد. مطمئن شويد رادياتور ها هوا ندارند و شير رادياتور ها باز است. به شعله نگاه كنيد و اگر نياز به تنظيم شعله است، شعله را تنظيم نماييد.

مراحل تعمير پكيج بالا به شما كمك ميكند كه خودتان پكيج خانه را تعمير كنيد. اما باز هم اين نكته را بيان ميكنيم. تعمير پكيج و آبگرمكن نياز به دانش تخصصي دارد، اگر تا به حال كار فني نكرده ايد، بهتر است تعمير پكيج و آبگرمكن توسط افراد مجرب انجام پذيرد.در صورت نياز به تعميركار آبگرمكن ميتوانيد به سايت تعمير آبگرمكن در  ملارد مراجعه فرماييد.

چگونه پكيج ديواري را نصب كنيم؟

  • ابعاد پكيج ميتواند بسته به محيط، سايز و اندازه، متغير باشد، براي محاسبه تقريبي ظرفيت پكيج مورد نياز نسبت به ابعاد بايد متراژ واحد را در عدد 150 براي آپارتمان ها و در عدد 100 براي مراكز اداري ضرب كنيم. حداقل متراژ براي نمايندگي پكيج بايد 64 متر مربع باشد وگرنه نياز به نصب دريچه هواي تازه جهت احتراق الزامي است.
    2- محيط نمايندگي پكيج بايد كليه ويژگي هاي اساسي نصب شامل حجم و شرايط مورد نياز دودكش و محفظه هوا را دارا باشد.به ازاي هر كيلو وات توان پكيج 1 متر مربع فضا نياز است. به عنوان مثال براي پكيجي با توانN كيلو وات دقيقا به حداقل فضا و حجم N متر مربع نيز نياز است.
    3-در محيط اتاقي كه پكيج نصب شده است نياز به دريچه يا به اصطلاح بهتر راه رد و بدل شدن هوا وجود دارد. بنابراين بايد هميشه قسمتي از پنجره يا همچين چيزي براي عبور جريان هوا باز باشد، درست مانند توصيه ها براي بخاري ها چرا كه در پكيج ها هم امكان جمع شدن گاز وجود دارد. وجود راهي براي عبور هوا از انباشت گاز در اتاق و صدمات احتمالي جلوگيري ميكند. اين مورد براي پكيج ها علي الخصوص پكيج فن دار الزامي است پس در رعايت آن سهل انگاري نكنيد.
    4-حتما در نمايندگي پكيج اين نكات را رعايت كنيد كه : پكيج به هيچ وجه نبايد در مجاورت مكان يا اشياء قابل اشتعال مانند كاغذ، رنگ، مواد سوختني و اين دست موارد قرار گيرد يا نصب شود.
    5-پكيج هرگز در مجاورت گازهاي خورنده نباشد، زيرا اين گازها باعث آسيب رساندن به بدنه و بعضي قطعات پكيج مانند پمپ ميشوند.
    6-پكيج را تحت هيچ شرايطي در مكانهاي خطرناكي مانند حمام يا دستشويي، زيرزمين يا مكان هايي با ابعاد كوچك يا بسيار كوچك قرار ندهيد.

شما ميتوانيد با تماس با نمايندگي بوتان كرج  ملارد تعميركاران پكيج، مشكل پكيج خود را عنوان كنيد. براي پكيج شما، از نمايندگي همان شركت يك تعميركار معرفي ميشود. به اين ترتيب اگر نياز به تعمير پكيج داريد، يك نماينده از تعميركاران پكيج اعزام ميشود و اگر نياز به تعمير پكيج بوتان در  ملاردداريد، يك تعميركار مجاز از بوتان  ملاردعازم محل شما ميشود.

 

چگونه از پكيج ديواري خود درست نگهداري كنيم؟

  1. سرويس منظم دوره اي بسيار مهم و حياتي است. برنامه زماني سرويس شدن پكيج  خود را توسط متخصص باتجربه نمايندگي پكيج ايران رادياتور برنامه ريزي كنيد.
  2. اگر پكيج شما تحت فشار بوده و به تنش هاي فشاري حساس است، بصورت منظم فشار سيستم را چك نماييد. همچنين فشار را بر روي عدد پيشنهادي در دفترچه راهنما تنظيم نماييد.
  3. در تابستان هر ماه سيستم گرمايشي منزل را به مدت ۱۰الي ۱۵ دقيقه روشن نموده تا از فريز شدن و خشكي پمپ و ساير اجزاء حساس آن جلوگيري شود.
  4. ترموستات و تايمرهاي پكيج را چك كرده و مطمئن شويد به درستي كار مي نمايند.
  5. بصورت منظم پكيج خود را جهت هرگونه نشتي و آبريزش بررسي نماييد.
  6. رادياتورهاي خود را در ابتداي هر بار استفاده در سال، هواگيري نموده و از نبود هواي اضافه در سيستم اطمينان حاصل كنيد.
  7. مطمئن شويد كه فضاي كافي در اطراف پكيج قرار دارد و تهويه به درستي انجام مي شود. اگر پكيج در آشپزخانه و در داخل كمد قرار گرفته است، از تميز بودن و خالي بودن فضاي كابينت مطمئن شويد.
  8. تمامي خروجي هاي فن و دودكش ها را بازديد نموده و هرگونه مانعي را از ميان برداريد.
  9. در صورتي كه امكان مشاهده شعله پيلوت را داريد، از آبي بودن و مداوم بودن شعله اطمينان حاصل نماييد. در صورتي كه شعله به زردي گراييد و يا به نظر كشيده و بلند مي آمد با متخصصان مجرب و يا با مسئولين واحد اداره گاز منطقه تماس بگيريد.

عملكرد پكيج در حالت تابستاني چگونه است؟

در اين حالت هنگامي پكيج شروع به فعاليت مي كند كه نياز به آب گرم باشد، اين عمليات به صورت اتوماتيك انجام مي شود . هنگامي كه شير آب گرم باز مي شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن مي كند و بعد از بستن شير آب گرم پكيج خاموش مي شود.اين دستور از طريق برد كنترل الكترونيك صادر مي شود .مبدل حرارتي فورا آب گرم را توليد مي كند.(در رابطه با پكيج هاي مخزني صادق نيست)

عملكرد پكيج در حالت زمستاني چگونه است؟

وظيفه پكيج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم كردن آب مصرفي بايد رادياتور و مدار هاي گرم كننده را نيز گرم نمايد. در اين سيستم اولويت با آب گرم مصرفي است. وقتي شير آب گرم باز مي شود. سنسور برقي مدار رادياتور را تا زماني كه آب گرم مصرفي باز است قطع مي نمايد. اما اين موقت است و با بسته شدن شير آب گرم مدارآبگرم رادياتور وصل مي گردد. به اين گونه هميشه آب گرم به صورت آني در دسترس است.(در رابطه با پكيج هاي مخزني صادق نيست, در پكيج هاي مخزني هميشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است)

در صورتي كه زمان و يا توانايي عيب يابي پكيج و رفع مشكل آن را نداريد، مي توانيد تعمير پكيج خود را به متخصصين مجرب تعميركاران پكيچ بسپاريد. همين اكنون درخواست خود را ثبت نماييد تا متخصصان ما در اولين فرصت با شما تماس بگيرند.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۹:۲۱ ] [ puriaaa ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی