infonews
infonews

نمايندگي تعميرات پكيج در فردوسيه

عيب يابي و تعمير پكيج هاي ديواري

از موارد مهم در شروع و تشخيص مشكل پكيج ها، يافتن عيب در آن ها مي باشد. متخصصان تعميرات ابتدا بايد مشكل دستگاه را پيدا نمايند و سپس شروع به انجام تعميرات نمايند. اين يافتن عيب مي تواند قطعه مشكل دار را شناسايي كرده و نتيجه خوبي را داشته باشد. اگر اين مرحله اول به خوبي و درستي انجام نگردد نتيجه اين خواهد شد كه مشكل هميشه در پكيج خواهد ماند. به طور مثال نشت آب و يا هواگيري نادرست يكي از موارد رايج مشكلات در پكيج ها مي باشد كه بايد به متخصص اين امر جهت رفع آن مراجعه نمود. تعميرات پكيج ها در زمستان اهميت بيشتري پيدا مي كند زيرا اگر پكيج مشكل پيدا كند آب گرم مصرفي و همينطور گرمايشي هم نخواهد بود. اگر اين تعمير عقب انداخته گردد علاوه بر خطراتي كه به همراه دارد باعث خرابي بخش هاي ديگر دستگاه هم خواهد شد. نمايندگي پكيج مركوري در فردوسيه كرج كليه خدمات تعمير را انجام خواهد داد.

مشكل در ترموستات پكيج ديواري و تعمير آن

در صورتي كه در مشكل داغ شدن بيش از اندازه را داريد مي توانيد اين مشكل را در خراب بودن ترموستات جستجو نماييد. ترموستات كنترل دماي پكيج ها را بر عهده دارد و در صورتي كه دماي آب بالاتر از 100 درجه باشد به برد پكيج اين فرمان را مي دهد كه پكيج را خاموش نمايد و اجازه داغ شدن بيش از حد را نخواهد داد. اگر ديديد كه با بالا رفتن درجه آب باز هم پكيج روشن است مي توانيد دليل آن را مشكل در ترموستات بدانيد كه نياز به تعويض دارد.

مشكل در برد پكيج ديواري

برد ها نقش زيادي در درست عمل كردن پكيج ها دارند زيرا اين قطعه باعث مي شود كه فرمان دستگاه به بخش هاي ديگرانتقال داده شود. در صورتي كه اين قطعه به هر دليلي كار نكند، فرمان ها درست انجام نمي شوند و عملكرد بخش هاي مختلف از كار مي افتد. در تعمير اين قطعه اجزاي آن مانند فيوز، آي سي، رله، ترانس تغذيه و … بررسي مي شوند. در صورتي كه قابل تعمير باشند تعمير شده و در غير اين صورت تعويض مي گردد.

 

مشكل در پمپ پكيج ديواري

زماني كه پمپ پكيج با وجود اينكه روشن است حركت نمي كند و آب گرم در رادياتورها جريان ندارد، مي توان خراب بودن پمپ را متوجه گرديد. پمپ آب وظيفه انتقال آب گرم به رادياتورها و لوله ها را دارد و عامل اصلي در جريان پيدا كردن آب در داخل لوله ها و رادياتور مي باشد. پمپ آب ها از قطعات گران در پكيج ها مي باشند كه در صورتي كه دچار مشكل شوند هزينه بالايي بايد براي آن داده شود. شما ميتوانيد با تماس با نمايندگي بوتان در فردوسيه تكنسين متخصص در كوتاه ترين زمان ممكن به محل شما اعزام ميشود.

 

هزينه تعمير پكيج ديواري

تا زماني كه دستگاه پكيج عيب يابي نشود نمي توان مقداردقيقي براي هزينه تعيين نمود. در ابتدا بايد پكيج عيب يابي مي شود و بعد ايرادها به صورت دقيق مشخص مي شوند. با توجه به تعداد خرابي قطعات و همچنين نياز به تعويض و يا تعمير مي توان هزينه تخميني را مشخص نمود. در صورتي كه مي توانيد هزينه بيشتري را بدهيد از تعميركار بخواهيد تا قطعه را نو نمايد كه تا مدت ها به مشكلي برنخوريد.

سردي آب در رادياتورها

اگر متوجه شديد كه آب رادياتور سرد هستند مشكل از پكيج خواهد بود و اين مشكل به دليل كم شدن فشار گاز، رسوب مبدل، خرابي سنسورهاي گرمايي و يا مشكل در ورود گاز مي باشد.
راه كار
جهت برطرف كردن مشكل بايد قطعات خراب تعمير، تميز و يا تعويض گردند.

دليل افت فشار آب در پكيج چيست؟

اگر با مشكل در افت فشار آب روبه رو شديد مي توانيد دليل آن را سوراخ شدن ديافراگم منبع انبساط پكيج بدانيد و يا كم شدن فشار در هواي منبع باشد. جهت رفع اين مشكل بايد اين منبع عوض شود و اگر كاهش هوا دليل آن باشد بايد منبع را با فشار باد پر نمود.

علت گرم نشدن آب و رادياتورها چيست؟

اگر قطعه اي كهم موتور شير سه راهه در پكيج است، مشكل داشته و يا سوخته باشد و آب در مسير رفت و آمد نكند اين ايراد در پكيج خود را نشان خواهد داد. در صورتي كه مشكل از همين مورد باشد بايد توسط تعميركاران تعويض گردد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۲۷ ] [ puriaaa ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی