infonews
infonews

نمايندگي تعميرات پكيج در گوهردشت كرج

چگونه پكيج را خودمان سرويس و تعمير كنيم؟

سرويس پكيج چه زماني بايد انجام شود؟

به طور كلي بهتر است كه هر چند ماه يك بار خودتان پكيج را مورد بازبيني چشمي قرار دهيد تا در صورت بروز مشكل در قطعات دستگاه، سريعا متوجه شويد و آن را رفع كنيد. اگر مدت زمان زيادي مي‌گذرد كه از دستگاه استفاده مي‌كنيد، به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه با كمك يك متخصص، پكيج را به صورت كامل سرويس و به ويژه رسوب‌زدايي كنيد.براي اينكار شما ميتوانيد با نمايندگي تعمير پكيج در گوهردشت كرج تماس حاصل فرماييد.

اما اگر به تازگي پكيج را خريداري كرده‌ايد يا پس از سرويس كامل، دوره‌هاي زماني خاصي را مشخص كنيد تا به طور مرتب تعمير پكيج را انجام دهيد. به عنوان مثال مي‌توانيد اول هر نيم سال را براي اين كار اختصاص دهيد. هم‌چنين در صورت وجود املاح در آب و رسوب در قطعات و لوله‌هاي رادياتور، علائمي در پيكج ظاهر مي‌شود كه در صورت مشاهده آن، بايد اقدام به رسوب‌زدايي كنيد.

 

 

انواع سرويس پكيج

در اينجا به طور خلاصه انواع سرويس پكيج را توضيح مي‌دهيم و در ادامه به طور مفصل‌تر به رسوب‌زدايي كه يكي از مهم‌ترين انواع سرويس پكيج در نمايندگي ايران رادياتور در گوهردشت خواهيم پرداخت.

۱. رسوب‌زدايي: دستگاه هرچند وقت يك بار به رسوب‌زدايي احتياج دارد. بهتر است با استفاده از رسوب‌گيرهاي پلي فسفات و با وجود تهويه مناسب عمل رسوب‌زدايي انجام گيرد. در ادامه به طور كامل‌تر به اين مورد خواهيم پرداخت.
۲. كنترل فشار آب: اگر فشار آب وارد شده به دستگاه زياد و يا كم باشد به مرور زمان ممكن است به دستگاه آسيب وارد شود. بنابراين، كنترل شيرهاي آب مهم است.
۳. كنترل عملكرد دو مدار گرمايشي و بهداشتي: با بررسي و دقت از روند مناسب اين دو مدار مطمئن شويد.
۴. آزادسازي محور پمپ سيركولاسيون: اگر اين محور دچار گرفتگي باشد، پمپاژ كردن و گردش آب با مشكل روبه‌رو خواهد شد. بنابراين بررسي و سرويس سيركولاسيون به گردش آب گرم و سرد كمك مي‌كند.

۵. تنظيم شير گاز: بررسي اين شير و تنظيم مجدد پيچ و مهره‌ها كاري نسبتا تخصصي است كه اگر خوب انجام نگيرد فشار گاز دچار اشكال مي شود. بهتر است اين عمل با كمك فردي متخصص صورت گيرد. همچنين اگر يك صافي مناسب بر روي شير گاز قرار بگيرد، عمر شير بيشتر خواهد شود.
۶. تنظيم حرارت: با استفاده از كليدهاي حد تنظيم و شير ترموستاتيك كه بر روي رادياتور شوفاژ قرار دارد و با توجه به نياز محيط ميزان حرارت را به دلخواه تنظيم كرده تا محيط به دماي مناسب رسيده و بيش از اندازه گرم يا سرد نشود.
۷. كنترل عملكرد دودكش يا فن: در پكيج‌هاي داراي فن، عملكرد فن را حتما مي‌بايست چك كنيم اما اگر پكيج ديواري بدون فن باشد مسيرهاي دودكش را بررسي مي‌كنيم تا گرفتگي نداشته باشد. اين عمل را مي‌توان بسيار ساده با پرتاب يك جسم كوچك به داخل دودكش امتحان كرد. درصورت باز بودن مسير اين جسم به راحتي از دودكش عبور مي‌كند. نبايد دودكش‌ها پيچ و خم زيادي داشته باشند و هر دودكش بايد فقط مخصوص به يك دستگاه باشد. از سلامت دودكش، درز نداشتن اتصالات و باز بودن دريچه هاي اكسيژن مطمئن شويد زيرا استفاده از دودكش نامناسب خطر گازگرفتگي و مرگ خاموش را به همراه دارد. بنابراين اين مورد را جدي بگيريد.
۸. هواگيري: اين مرحله كه يكي از بخش‌هاي اعظم انجام سرويس است داراي مزاياي فراواني است. از جمله اين مزيت‌ها مي‌توان به اين موارد اشاره نمود: بهبود راندمان گرمايشي سيستم و بلوك‌هاي رادياتور، كاهش خطر نشتي آب، كاهش سر و صدا و آسيب‌هاي متحمل به دستگاه و استفاده بهينه از گاز و درنتيجه كاهش هزينه‌هاي گاز. هواگيري را بهتر است بعد از داغ شدن رادياتورها را انجام دهيم. در هنگام هواگيري بايد احتياط كرد كه آب گرم شوفاژ به فردي كه مشغول سرويس است آسيب نرساند.

 

رسوب‌زدايي چه زماني بايد انجام شود؟

شايد تا به حال تجربه كرده باشيد زماني كه مشغول دوش گرفتن هستيد، آب گرم حمام به يك باره سرد مي‌شود. بعد هم پس از گذشت مدت زماني دوباره گرم مي‌شود و اين اتفاق چندين بار رخ مي‌دهد. اين سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌هاي ايجاد رسوب در مخازن حرارتي و لوله‌هاي پكيج است. در نمايندگي بوتان در گوهردشت توضيحات بيشتري قرار داده‌ايم.

رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسير آب مي‌شود و در نتيجه آب با فشار و سرعت كمتري در لوله‌ها جريان پيدا مي‌كند. به همين دليل، تا زماني كه آب به محل مصرف برسد، سرد مي‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتي نيز باعث ضخيم شدن ديواره‌هاي منبع مي‌شود و بايد انرژي و گرماي بيشتري مصرف شود تا آب گرم شود.

همين امر هم مي‌تواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از اين كه با اين مشكلات مواجه شويد، بهتر است خودتان پيشگيري آغاز كنيد و رسوب‌زدايي را انجام دهيد.

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۶:۰۱ ] [ puriaaa ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی